Navigatie

RETOURNEREN

Alle bestellingen worden voor verzending zorgvuldig gecontroleerd op gebreken. Toch kan het voorkomen dat een artikel beschadigd is bij ontvangst. Ook kan er tijdens het transport iets mis zijn gegaan. Neem in dit geval binnen 2 werkdagen contact op om de beschadiging te melden. Het beschadigde artikel kan -na melding- retour gestuurd worden, waarop je zo snel mogelijk een ander exemplaar toegestuurd krijgt. Deze omruilgarantie vervalt indien artikelen gebruikt zijn of als geprobeerd is zelf een gebrek te herstellen.

Wil je een artikel -om welke reden dan ook- toch niet, dan heb je het recht om deze binnen 7 werkdagen na levering te retourneren. Het is ook mogelijk de zending in de winkel te retourneren. Een artikel wordt uitsluitend retour genomen indien de retour-instructies nauwkeurig zijn opgevolgd:

Bij een retourzending dien je vooraf per email contact op te nemen en de reden kenbaar te maken. Vermeld in deze email het order-/factuurnummer, om welk artikel het gaat en waarom je het niet (meer) wilt. Binnen 2 (werk)dagen ontvang je een reactie. Een retourzending wordt uitsluitend geaccepteerd indien het artikel in oorspronkelijke staat, voorzien van labels en in originele verpakking (retour) gezonden wordt. Let op dat uitsluitend het artikel vergoed wordt, dus niet de gemaakte verzendkosten. Verzendkosten worden wél vergoed, indien er aantoonbare fabricagefouten zijn. Opfleuren is niet verantwoordelijk/aansprakelijk voor schade aan het artikel ontstaan door derden.

Bij een retourzending die volgens de retourinstructies is verstuurd, wordt binnen 14 dagen het betaalde bedrag minus de verzendkosten terug gestort op de rekening waarmee de bestelling is afgerekend. Niet of onvoldoende gefrankeerde retourzendingen worden niet aangenomen of gecrediteerd.

© 2013 - 2017 Opfleuren | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel