Navigatie

BESTELLEN & LEVERTIJD

BESTELLEN
De bestelprocedure bestaat uit 4 eenvoudige stappen.

Stap 1 van 4
Op het moment dat je een artikel aan de winkelwagen toevoegt, kom je in stap 1 van 4 en wordt de pagina met de winkelwagen geopend. Je ziet hier jouw bestelling en de kosten inclusief 21% BTW. Het BTW bedrag staat separaat onder het totaal vermeld. Je kunt hier de gewenste betaalwijze selecteren, het aantal producten wijzigen of deze verwijderen. Middels de knop ‘Herberekenen’ worden de kosten herberekend. Nu kun je ‘Verder winkelen’ of de ‘Bestelling afronden’. Winkel je verder dan blijft het aantal artikelen in de winkelwagen linksboven in het scherm zichtbaar.

Stap 2 van 4
Ben je klaar met winkelen, klik dan op ‘Bestelling afronden’. Je komt nu in stap 2 van 4. Vul hier jouw contact- en factuurgegevens in; bij het invullen van de postcode & huisnummer zoekt het systeem automatisch het adres op. De velden met een * zijn verplichte velden. Ook kun je in deze stap een afwijkend afleveradres opgeven en -indien gewenst- hoe je bij Opfleuren terecht bent gekomen. Het opmerkingenveld is bedoeld voor aanvullende mededelingen. Heb je alle met een * gemarkeerde velden ingevuld, klik dan op ‘Bestelling afronden’ om naar de volgende stap te gaan.

Stap 3 van 4
Jouw bestelling verschijnt nogmaals in dit scherm ter controle. Controleer alle gegevens goed en klik op ‘Terug’ indien je iets wilt aanpassen. Ook verschijnen in dit veld de Algemene Voorwaarden. Deze dien je te accepteren door het vinkje aan te klikken alvorens door te kunnen gaan naar stap 4. Heb je jouw bestelling gecontroleerd en ga je akkoord met de Algemene Voorwaarden klik dan op ‘Bestelling bevestigen’.

Stap 4 van 4
De bestelling is geplaatst en in het scherm verschijnt het ordernummer. Op het moment dat je een orderbevestiging per email hebt ontvangen, weet je zeker dat de bestelling is verzonden en spoedig zal worden verwerkt. Zie je onverhoopt een fout in de bestelling/gegevens, neem dan direct contact op. Neem ook contact op wanneer je na het plaatsen van een bestelling geen email hebt ontvangen.

LEVERTIJD
Opfleuren levert aan particuliere- en zakelijke klanten in Nederland. Bestellingen worden in principe dezelfde (werk)dag naar je verzonden, echter houd rekening met een levertijd van 2 tot 3 (werk)dagen.

Het kan onverhoopt voorkomen dat een artikel tijdelijk niet meer op voorraad is. In dit geval wordt er binnen 1 (werk)dag contact met je opgenomen om de leveringstermijn af te spreken.

© 2013 - 2017 Opfleuren | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel